Reklaam on vajalik
Hans Winnal
Automobiilide äri
Kollektiivautor: Vinnali autokauplus
Ilmunud: Tallinn, H. Vinnal, 1928 (Tallinn, J. Zimmermann)
ESTER
Täistekst
ERR video: Ajavaod. Ärimehed: 86 | Autokuningas Hans Vinnal 👀
Omaette trükiste tüübiks olid reklaamväljaanded. Nendes reklaamiti nii enda tooteid kui vahendatavat kaupa. Tolle aja moeröögatuseks oli auto. 1928. aastaks oli juhtivaks automüüjaks kujunenud Hans Vinnal, kes liitis oma müügiobjektide hulka autod juba tsaari ajal. 1928. aasta alguses ilmus tema äri kohta kaks brošüüri: „Hans Winnal: automobiilide äri“ ja „Hans Vinnal: automobiili äri hinnakiri“. Esimeses käsitleb ta autondust laiemalt, autokaubandust ja annab ostjale soovitusi. Hinnakirjas on kallimad Cadillac´id, mille erinevate mudelite hinnad on vahemikus 16 500-19 250 krooni. Sama aasta 14. juulil teel Narva-Jõesuu suvilasse kaotas Vinnali juhitud auto juhitavuse ning ta suri vigastuse tagajärjel.